مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 14:152020-12-08اقتصادي

بزرگترین کارخانه تولید کاغذ کشور در غرق آباد احداث می شود


بزرگترین کارخانه تولید کاغذ در کشور و حتی در سطح خاورمیانه با سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی در شهرک صنعتی غرق آباد احداث می شود.

- ایسنا/مرکزی استاندار استان مرکزی گفت: بزرگترین کارخانه تولید کاغذ در کشور و حتی در سطح خاورمیانه با سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی در شهرک صنعتی غرق آباد احداث می شود.

سیدعلی آقازاده امروز سه شنبه 18 آذرماه در جریان سفر به شهرهای غرق آباد و نوبران در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی غرق آباد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: غرق آباد و نوبران دو شهر مهم شهرستان ساوه هستند که برطرف کردن مشکلات این دو شهر از حدود چهار ماه پیش در استانداری مطرح شده و به منظور بررسی آخرین وضعیت تصمیماتی که در استانداری اتخاذ شد بازدید میدانی از این دو شهر بعمل آمد.

وی یکی از اقدامات ارزشمند خیرین بخش نوبران را تجهیز آزمایشگاه درمانگاه نوبران با رقمی معادل 400 میلیون تومان بیان کرد و افزود: ساخت 70 واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در بخش نوبران و بهره برداری از واحدهای آسیب دیده از سیل، بررسی مشکلات شهر غرق آباد و شهرک صنعتی این شهر از جمله برنامه های سفر به این منطقه بود.

استاندار مرکزی با اشاره به ساخت بزرگترین کارخانه تولید کاغذ در کشور و حتی در سطح خاورمیانه با سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی در شهرک صنعتی غرق آباد، اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین کارخانه تولید کاغذ کشور در غرق آباد احداث می شود

بزرگترین کارخانه تولید کاغذ کشور در غرق آباد احداث می شود