مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 13:552020-12-08اقتصادي

ایجاد بیش از 30 هزار فرصت شغلی و کارآفرینی در صنعت آرایشی و سلامت مردان


شهریار شهیر برزگر، تولیدکننده و فعال در حوزه ی خدمات آرایشی و بهداشتی، با اعلام آغاز به کار مجتمع خدماتی، صنعتی و کارآفرینی گروه شانا کاسپین با برند هوپو ، اثرات اقتصادی، اجتماعی و روان شناختی این طرح را در کشور تشریح کرد.

وی با تشریح طرح تولیدی و فرنچایز هوپو، این مجموعه را چنین توصیف کرد: هوپو یک طرح کارآفرینی نوآورانه و یک کسب وکار فرانچایز دانش محور ایرانی است.

در واقع زنجیره ای کامل از تامین مواد اولیه تا تولید محصـول و ارائـه خـدمات به مصرف کننده را صفرتا صد در یک چرخه ی تولیدی-خدماتی گرد هم آوردیم.

این مجموعه که طرحی خدماتی محسوب می شود، بیش از 4 سال در زمینه طراحی، برنامه ریزی و استانداردسازی آن، مهندسی و کارشناسی دقیقی انجام شده تا آنجا که چندین مجلد کتاب نیز امروز از دستاوردهای آن است که این کتب استانداردها و دستورالعمل های تخصصی را تشریح و ساده سازی می کند.

ما سال ها روی مدل های معروف دنیا که مدل بیزینسی فرانچایز را دنبال می کردند مطالعه کردیم و با سازوکاری متفاوت و خلاقانه آغاز به کار کردیم.

مدیرعامل هوپو ادامه داد: این مجموعه در مرحله ی توسعه برای بیش از 30 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی کرده و همچنین، 500 نفر دیگر هم به زودی در یکصد مرکز وابسته، استخدام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 30 هزار فرصت شغلی و کارآفرینی در صنعت آرایشی و سلامت مردان

ایجاد بیش از 30 هزار فرصت شغلی و کارآفرینی در صنعت آرایشی و سلامت مردان