مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 13:002020-12-08فرهنگي

سایت دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی با دریافت مجوز قانونی


وبسایت آپ مدیا با دریافت مجوز ساترا و ارائه محتوای سانسور شده به شما اطمینان می دهد یک سایت مرجع برای دانلود فیلم ایرانی، خارجی و انیمیشن انتخاب کردید که می توانید از امکانات آن بهره ببرید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، موج دوباره مسدود سازی سایت های دانلود فیلم و سریال چند روز اخیر شروع شد که شاهد بسته شدن و فیلتر مداوم سایت های دانلود فیلم بودیم که اهمیت دریافت مجوز و فعالیت قانونی سایت های فیلم را نشان می دهد؛ قصه ای تکراری که دوباره گریبانگیر سایت های فیلم شد.

اواسط پاییز دوباره دکمه فیلترینگ برای برخی سایت های فیلم کلیک خورد و سایت های فیلمی که محتوای بدون سانسور و مجوز قانونی نداشتند مسدود و فیلتر شدند، گاهاً انتخاب دامنه جدید نیز اثری نداشت و شواهد گویا این است که این بار به صورت جدی تر فرایند ساماندهی سایت های دانلود فیلم کلید خورده است.

اگر به یاد داشته باشید ماجرا از آنجایی شروع شد که سایت تاینی موویز با حضور کاربران زیاد مسدود شد و زنگ خطری برای مدیران سایت فیلم بود تا موج جدید مسدود سازی در پاییز امسال رقم خورد.

آخرین اخبار به دست آمده نشان می دهد فیلتر شدن و مسدود سازی سایت های فیلم در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد و حتی سایت های در کمتر از یک روز پس از تعویض دامنه جدید مجدد مسدود شدند با این حال باید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی با دریافت مجوز قانونی

سایت دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی با دریافت مجوز قانونی