مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-08دانش

برگزاری چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده رود در اصفهان


چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده رود در چهار بخش ویژه، آزاد، دانشجویان خارج کشور و داستان کوتاه کوتاه در اصفهان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اظهار داشت: این جشنواره در چهار بخش ویژه با موضوع زاینده رود، داستان کوتاه کوتاه ، آزاد و بخش دانشجویان خارج از کشور برگزار می شود.

سیاوش گلشیری تاکید کرد: تعداد کلمات در بخش آزاد و ویژه زاینده رود حداکثر 6 هزار کلمه و در بخش داستان کوتاه حداکثر 100 کلمه است.

وی با بیان اینکه داستان های ارسالی نباید در هیچ جشنواره ای شرکت کرده باشد، گفت: تکمیل و ارسال فرم شرکت در جشنواره به همراه تصویر کارت دانشجویی الزامی است.

دبیر چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه در ارتباط با جوایز جشنواره نیز گفت: در بخش آزاد به نفر اول 50 میلیون ریال، نفر دوم 40 میلیون ریال و نفر سوم 30 میلیون ریال به همراه تندیس و لوح یادبود تعلق می گیرد و به نفرات چهارم تا دهم نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

وی گفت: در بخش ویژه به نفر اول 40 میلیون ریال، در بخش داستان کوتاه کوتاه 10 میلیون ریال و در بخش دانشجویان ایرانی خارج از کشور نیز برای نفراول 10 میلیون ریال جایزه اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده رود در اصفهان

برگزاری چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده رود در اصفهان