مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-08سياسي

تأکید ظریف بر حمایت ایران از روند صلح آستانه


وزیر امور خارجه با اشاره به موضوعات مورد گفت وگو در سفر وزیر خارجه سوریه به تهران، بار دیگر بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از روند صلح آستانه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه شنبه) در توییتی با اشاره به سفر فیصل المقداد وزیر خارجه جدید سوریه به تهران نوشت: خرسندم که میزبان دوست قدیمی ام فیصل مقداد در اولین سفر خارجی اش به عنوان وزیر خارجه سوریه بودم.

وی افزود: در دستورکار این سفر، بر پیشبرد روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین به پیش بردن مبارزه علیه تروریسم تمرکز و بر حمایت کامل جمهوری اسلامی ایران از روند صلح آستانه تأکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، فیصل المقداد وزیر خارجه جدید سوریه که پس از درگذشت ولید المعلم وزیر خارجه فقید سوریه عهده دار این سمت شد، یکشنبه شب در سفری به دعوت محمدجواد ظریف وارد تهران شد و دیروز (دوشنبه) در محل وزارت امور خارجه با همتای ایرانی خود دیدار و گفت وگو کرد و دو طرف بر گسترش مناسبات به ویژه توسعه همکاری ها در حوزه اقتصادی تأکید کردند.

وزیر خارجه سوریه همچنین در این سفر با حسن روحانی رییس جمهور، محمدباقر قالیباف رییس مجلس، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید ظریف بر حمایت ایران از روند صلح آستانه

تأکید ظریف بر حمایت ایران از روند صلح آستانه