مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-08سياسي

نقش آفرینی بسیجیان این بار در دفاع از حریم سلامت


از امروز 276 نفر بسیجی آموزش دیده در 46 روستای بخش گل تپه شهرستان کبودراهنگ به همراه تیم سلامت و دیگر نیروهای فعال در طرح شهید سلیمانی به روستاییان خدمات می دهند.

- ایسنا/همدان از امروز 276 نفر بسیجی آموزش دیده در 46 روستای بخش گل تپه شهرستان کبودراهنگ به همراه تیم سلامت و دیگر نیروهای فعال در طرح شهید سلیمانی به روستاییان خدمات می دهند.

بسیجیان بخش گل تپه به همران نیروهای تیم سلامت و دیگر نهادها با ارائه خدمات در مانی، مراقبتی، نظارتی و حمایتی در قالب طرح شهید سلیمانی به مردم روستاها خدمات رسانی می کنند.

پس از گذشت حدود 10 ماه تلاش برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و خدمات رسانی به افراد آسیب دیده از بیماری کووید 19 این بار دفاع از حریم سلامت تنها به دست اندرکاران بخش بهداشت و درمان سپرده نشده بلکه بسیاری از نهادها، ادارات و حتی گروه های مردمی، عزم خود را برای مقابله جدی تر با این ویروس در جای جای این استان کهن هگمتانه و روستاهای دور افتاده بخش گل تپه جزم کرده اند.

گل تپه از جمله بخش های محروم استان همدان است که کارمندان ادارات، عوامل سپاه، بسیج، هلال احمر، اورژانس، سازمان های مردم نهاد، سفیران سلامت، اصحاب رسانه و بخشدار آن منطقه همه در یک پایگاه جهادی و در یک صف مشترک برای دفاع از سلامت شهروندان وارد کارزار مبارزه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی بسیجیان این بار در دفاع از حریم سلامت

نقش آفرینی بسیجیان این بار در دفاع از حریم سلامت