مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 11:102020-12-08حوادث

کشف 100 فقره سرقت باطری خودرو


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده کامیونی که 100 فقره سرقت باطری خودرو را مرتکب شده بود، خبر داد و گفت: تا کنون 19 تن از مالباختگان شناسایی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ جلیل موقوفه ای توضیح داد: با افزایش سرقت های باطری خودرو در شرق و جنوب شرق تهران، تیمی از ماموران کلانتری 174 قیام دشت بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار دادند و با مراجعه به محل های سرقت متوجه شدند این سرقت ها توسط راننده یک دستگاه خودروی کامیون حمل مرغ انجام می شود.

وی افزود: گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه کلانتری افزایش یافت تا اینکه ماموران کلانتری در ساعات اولیه روز گذشته موفق شدند کامیون حمل بار مرغ را شناسایی کنند.

رییس پلیس پیشگیری تهران در ادامه اظهارکرد: بلافاصله عملیات مهار سارق انجام و ماموران موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز، خودروی کامیون را متوقف و راننده آن را دستگیر کنند.

موقوفه ای با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل خودرو تعداد 19 دستگاه باطری مسروقه کشف شد، گفت: متهم در بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار کرد با پرسه زنی در سطح شهر، خودروهایی که فاقد تجهیزات ایمنی مثل دزدگیر بودند را شناسایی و باطری آن ها را سرقت می کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 100 فقره سرقت باطری خودرو

کشف 100 فقره سرقت باطری خودرو