مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-08دانش

بودجه پارک علم و فناری البرز باید بیشتر شود


قائم مقام معاون پژوهش و فناوری در امور فناوری و مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزات علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بودجه پارک علم و فناوری البرز کم است و باید اصلاح و به رقم قابل قبول ارتقاء یابد.

- ایسنا/البرز قائم مقام معاون پژوهش و فناوری در امور فناوری و مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزات علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بودجه پارک علم و فناوری البرز کم است و باید اصلاح و به رقم قابل قبول ارتقاء یابد.

نشست خبری هفته پژوهش و فناوری و فن بازار ملی ایران با حضور غلامحسین رحیمی شعرباف معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهدی کشمیری قائم مقام معاون پژوهش و فناوری در امور فناوری و مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزات عتف ، نیسی مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری و مدیران مرتبط با پژوهش و فناوری در وزارت عتف برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهدی کشمیری در این نشست گفت: بودجه پارک علم و فناوری البرز کم است و بودجه این پارک مهم باید اصلاح و به رقم قابل قبول ارتقاء یابد.

کشمیری در این نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بودجه پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری به عنوان مراکز موثر در اشتغال دانش آموختگان و توسعه شرکت های دانش بنیان برای سال آینده چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه پارک علم و فناری البرز باید بیشتر شود

بودجه پارک علم و فناری البرز باید بیشتر شود