مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-08فرهنگي

«لوییز گلیک» در خانه اش نوبل را گرفت


«لوییز گلیک» برنده نوبل ادبیات سال 2020 به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا جایزه نوبل را در خانه اش دریافت کرد و در متن سخنرانی اش از احساس سراسیمگی و ترس پس از برنده شدن سخن گفت.

- لوییز گلیک برنده نوبل ادبیات سال 2020 به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا جایزه نوبل را در خانه اش دریافت کرد و در متن سخنرانی اش از احساس سراسیمگی و ترس پس از برنده شدن سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، لوییز گلیک (گلوک) در اکتبر سال 2020 به پاس صدای شاعرانه متمایز که به هستی فردی هویتی جهانی بخشیده به عنوان برنده نوبل ادبیات معرفی شد.

از زمان معرفی گلیک به عنوان برنده جایزه نوبل، این شاعر 77ساله به ندرت درباره انتخابش به عنوان برنده نوبل ادبیات با رسانه ها گفت وگو کرده است.

او در مصاحبه با آکادمی نوبل گفته بود نگران مراقبت از زندگی روزمره و افراد مورد علاقه اش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه‎ های محلی، جایزه نوبل ادبیات به دلیل شیوع ویروس کرونا در مقابل خانه گلیک واقع در ماساچوست به او اهدا شده است.

متن سخنرانی او حین دریافت جایزه مدتی بعد منتشر شد و گلیک در این سخنرانی از احساس وحشت و سراسیمگی اش پس از انتخاب شدن به عنوان شانزدهمین زن برنده نوبل ادبیات سخن گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لوییز گلیک» در خانه اش نوبل را گرفت

«لوییز گلیک» در خانه اش نوبل را گرفت