مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-08سياسي

32 اثر برتر در کنگره علامه بلادی بوشهری انتخاب شدند


دبیر ششمین کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) با اشاره به استقبال خوب طلاب، روحانیون و دانشجویان از این کنگره گفت: تعداد 400 اثر به دبیرخانه این کنگره ارسال شد که پس از بررسی و داوری این آثار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی صبح امروز در مراسم ششمین کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) که به صورت مجازی برگزار شد اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا ششمین کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) به صورت مجازی برگزار شده است.

دبیر ششمین کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) با اشاره به استقبال خوب طلاب، روحانیون و دانشجویان از این کنگره گفت: تعداد 400 اثر به دبیرخانه این کنگره ارسال شد که پس از بررسی و داوری این آثار، تعداد 32 اثر به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر انتخاب شدند.

وی با اشاره به موضوعات این کنگره افزود: علوم معارف، علوم اسلامی و انسانی مرتبط با حوزه دین مانند فلسفه و کلام، اخلاق و تربیت، ادبیات عرب، تاریخ اسلام و تشیع، علوم قرآنی، شعار سال، گام دوم انقلاب و هم چنین زندگی نامه علمای استان بوشهر از موضوعات کنگره است.

جمالی با اشاره به اهداف برگزاری کنگره، اضافه کرد: مهم ترین هدف از برگزاری کنگره علامه بلادی بوشهری، پرداختن به مشکلات جامعه، تشویق پژوهشگران طلاب و دانشجویان به ورود در حوزه پژوهش و شناخت روحانیون و فضل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 اثر برتر در کنگره علامه بلادی بوشهری انتخاب شدند

32 اثر برتر در کنگره علامه بلادی بوشهری انتخاب شدند