مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 09:002020-12-08فرهنگي

انتقاد «کریستوفر نولان» از تصمیم برادران وارنر


«کریستوفر نولان» کارگردان آمریکایی از تصمیم جدید و بی سابقه کمپانی برادران وارنر برای اکران فیلم هایش در سال 2021 به شدت انتقاد کرد.

- کریستوفر نولان کارگردان آمریکایی از تصمیم جدید و بی سابقه کمپانی برادران وارنر برای اکران فیلم هایش در سال 2021 به شدت انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی برادران وارنر هفته گذشته و در واکنش به شرایط بحران شیوع ویروس کرونا که با تعطیلی بسیاری از سالن های سینمایی همراه بوده است اعلام کرد، 17 فیلم از محصولاتش از جمله ماتریکس 4 و جوخه انتحار را در سال آینده میلادی همزمان با اکران در سینماها، به مدت 31 روز در سامانه نمایش آنلاین HBO Max نیز قرار خواهد داد؛ این تصمیم با موجی از انتقادها در هالیوود روبه رو شد.

فیلم-انیمیشن جدید تام و جری ، فیلم علمی-تخیلی تل ماسه ، گودزیلا در مقابل کونگ ، مورتال کمبت و احضار: شیطان مرا وادار کرد از جمله دیگر محصولات مهم کمپانی برادران وارنر هستند که سال آینده به این شکل اکران خواهند شد.

کریستوفر نولان در واکنش به این تصمیم جنجالی گفت: بسیاری از بزرگترین کارگردانان و ستاره های سینما شب قبل از اعلام این خبر در حالی به خواب رفتند که فکر می کردند برای بهترین استودیو فیلمسازی کار می کنند اما زمانی که بیدار شدند متوجه شدند در واقع برای بدترین سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد «کریستوفر نولان» از تصمیم برادران وارنر

انتقاد «کریستوفر نولان» از تصمیم برادران وارنر