مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-08سياسي

روحانی: تا پیروزی نهایی در کنار سوریه خواهیم ماند


رییس جمهور روابط ایران و سوریه را برادرانه و راهبردی توصیف کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت و ملت سوریه بوده و تا پیروزی نهایی در این مسیر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در دیدار فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه با تسلیت درگذشت آقای ولید معلم اظهار داشت: روابط تهران و دمشق بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در دوران حیات حضرت امام راحل و آقای حافظ اسد بنیانگذاری شد و امروز با اراده و تصمیم مسئولین دو کشور همچنان این روابط با استحکام ادامه دارد.

روحانی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت و دولت سوریه خواهد بود، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تصمیم و اراده ای که برای حمایت از دولت و ملت سوریه به عنوان متحد استراتژیک خود را داشته همچنان ادامه خواهد داد و همواره و تا پیروزی نهایی در کنار سوریه خواهیم بود.

رییس جمهور مقابله با اشغالگران صهیونیست و تروریسم را هدف مشترک دو ملت ایران و سوریه دانست و گفت: تردیدی نداریم که تا پایان راه و نابودی تروریست ها باید به مقاومت و ایستادگی خود ادامه داد.

روحانی با اشاره به اقدام ترامپ برای انضمام بخشی از خاک سوریه به دشمن صهیونیستی تصریح کرد: باید تا آزادی سرزمین های اشغالی از جمله جولان با اشغالگران صهیونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: تا پیروزی نهایی در کنار سوریه خواهیم ماند

روحانی: تا پیروزی نهایی در کنار سوریه خواهیم ماند