مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-08اقتصادي

انبار پسماندهای خشک زیرزمینی دراصفهان تعطیل می شود/آلاینده نیستیم


مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی جمع آوری پسماندهای خشک در دستور کار است و از این رو تعطیلی انبار پسماندهای خشک زیرزمینی در اصفهان در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم محمدی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد با بیان اینکه روزانه یک هزار تن پسماند در شهر اصفهان تولید می شود، اظهار داشت: از این میزان 65 درصد پسماند آلی و 35 درصد پسماندهای غیرآلی است که بخشی دفن و بخشی بازیافت می شود.

وی با بیان اینکه روزانه 50 تن پسماند خشک در اصفهان تولید می شود، اضافه کرد: این پسماندها هفته ای یک بار توسط خودروهای مخصوص جمع آوری می شود ضمن اینکه 70 ایستگاه ثابت در شهر اصفهان در زمینه دریافت این پسماندها فعالیت دارند.

تولید روزانه 4500 تن نخاله ساختمانی در اصفهان مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اصفهان همچنین با اشاره به تولید روزانه چهار هزار و 500 تن نخاله ساختمانی در استان اصفهان ابراز داشت: این نخاله ها نیز به واسطه کامیون های شهرداری جمع آوری و به محل دفن منتقل می شود.

وی با بیان اینکه جلب رضایت شهروندان و کاهش آلاینده های زیست محیطی را در دستور کار داریم، افزود: در این زمینه طی 6 ماه گذشته نقشه راه جدیدی را در دستور کار قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار پسماندهای خشک زیرزمینی دراصفهان تعطیل می شود/آلاینده نیستیم

انبار پسماندهای خشک زیرزمینی دراصفهان تعطیل می شود/آلاینده نیستیم