مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-08بين الملل

اندیشکده صهیونیست: اسراییل خود را برای ایفای نقش آمریکا در خاورمیانه آماده کند


عضو ارشد اندیشکده «مرکز مطالعات استراتژیک بگین-سادات» معتقد است که «صف بندی جدید» ضد ایرانی بین تل آویو و برخی کشورهای عربی در نتیجه تحولات منطقه ای و استمرار خروج آمریکا از این منطقه ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک اندیشکده صهیونیستی در یادداشتی به چرایی نزدیکی کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس به رژیم صهیونیستی پرداخته و همچنین از تعهدات نظامی تازه این رژیم در غرب آسیا با توجه به بی میلی آمریکا برای ادامه دخالت در این منطقه خبر داد.

در یادداشت مرکز مطالعات استراتژیک بگین-سادات به قلم شاموئل سندلر که از او به عنوان پروفسور و عضو ارشد این اندیشکده یاد شده است، این تحلیلگر ادعاهای بی اساسی علیه ایران مطرح کرده و تصویر مثبتی از مواضع تل آویو و نزدیکی برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به رژیم اشغالگر قدس ارائه داده است.

سندلر در ابتدای یادداشت به سراغ توافق های سازش اخیر بین فلسطین اشغالی با کشورهای امارات عربی متحده و بحرین رفت و همچنین به گزارش سایت قطره و به نقل ازها درباره دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ولی عهد عربستان سعودی اشاره کرد.

او نوشت: هیچ تردیدی نیست که توافقات آبراهام، توافقات صلح اخیرا امضا شده بین اسراییل و شاهزاده نشین های امارات عربی متحده و بحرین، نمایانگر یک دستاورد تاریخی برای جایگاه منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده صهیونیست: اسراییل خود را برای ایفای نقش آمریکا در خاورمیانه آماده کند

اندیشکده صهیونیست: اسراییل خود را برای ایفای نقش آمریکا در خاورمیانه آماده کند