مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-08ورزشي

خانه بسکتبال قم میزبان لیگ دسته اول ایران شد


تیم خانه بسکتبال قم از 22 آذر ماه از رقبای خود در دیدارهای مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه های کشور پذیرایی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم خانه بسکتبال قم که امسال با برنامه ریزی هیات بسکتبال قم و حمایت مالی شرکت شیمیدر در فصل 1400 – 1399 لیگ دسته اول باشگاه های ایران به میدان می رود، در گروه (ج) مرحله مقدماتی این دوره از رقابت ها از روز شنبه 22 آذر ماه از رقبای خود در این گروه پذیرایی می کند.

این در شرایطی است که در لیگ دسته اول بسکتبال ایران 39 تیم در 6 گروه و در دو منطقه شمال و جنوب رقابت می کنند، در حالی که تیم خانه بسکتبال قم با هدایت عباس مرشدی در گروه (ج) از منطقه شمال با تیم های خانه بسکتبال کاشان، مهرام تهران، شکلّی تهران، بانی نو و مدرسه بسکتبال آتشی مسابقه می دهد.

ورود تیم های حاضر در گروه (ج) مرحله مقدماتی لیگ امسال به شهر قم تا روز جمعه هفته جاری است، ضمن اینکه شروع بازی ها از روز شنبه 22 آذر ماه بدون حضور تماشاگران و با تاکید بر توجه ویژه به دستورالعمل های بهداشتی در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم خواهد بود.

گروه بندی تیم های منطقه شمال: گروه (الف): خانه بسکتبال کاشان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه بسکتبال قم میزبان لیگ دسته اول ایران شد

خانه بسکتبال قم میزبان لیگ دسته اول ایران شد