مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-08پزشكي

ماسک و دستکش را تنها با پسماند تر تحویل دهید


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام گفت: همشهریان عزیز توجه داشته باشند که به هیچ وجه نباید ماسک و دستکش را پس از استفاده با پسماند خشک تحویل غرفه های بازیافت دهند و تنها با پسماند تر تحویل دهند.

- پیام قربانی رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و احتمال بالای انتقال این  بیماری، ماسک و دستکش یکبار مصرف به اقلام مصرفی پرکاربردی برای پیشگیری تبدیل شده که حجم زیادی از پسماندها را تولید و در معابر و خیابان ها رها شده اند.

  وی در خصوص نحوه مدیریت پسماند ماسک و دستکش های یکبار مصرف، افزود: شهروندان باید پس از استفاده از ماسک و دستکش یکبار مصرف آنها را درون کیسه جداگانه و همراه با پسماند تر قرار داده و رأس ساعت 21  جلوی در منزل قرار دهند تا با روش های مناسب جمع آوری و دفن شوند.

 رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام گفت: آلودگی های ناشی از آن بایستی در محیط انتشار پیدا نکنند و کسانی که بیمار کرونایی در منزل دارند باید ماسک، دستکش و دستمال های آلوده را پس از بسته بندی در باکس های زباله پزشکی بیندازند و پس از ضدعفونی با پسماند تر تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک و دستکش را تنها با پسماند تر تحویل دهید

ماسک و دستکش را تنها با پسماند تر تحویل دهید