مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-08اقتصادي

تمدید قانون تسهیل تسویه بدهکاران شبکه بانکی تا پایان سال 99


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت در راستای حمایت از واحدهای تولیدی، قانون تسهیل تسویه بدهکاران بانکی تا پایان سالجاری تمدید شد.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت در راستای حمایت از واحدهای تولیدی، قانون تسهیل تسویه بدهکاران بانکی تا پایان سالجاری تمدید شد.

محمد دره وزمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: رفع موانع و مشکلات پیش روی سرمایه گذاری نیازمند همدلی و تلاش تمامی دستگاه های مرتبط است.

وی افزود: به عنوان متولی بخش صنعت، معدن و تجارت که باید حامی سرمایه گذاران باشیم، انتظار داریم بانک ها و سایر دستگاه های دولتی نهایت تلاش خود را به عنوان تسهیلگر سرمایه گذاری بنمایند تا بتوانیم در راستای توسعه استان گام های موثرتری برداریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان به قانون تسهیل تسویه بدهکاران شبکه بانکی تا پایان سال 99 تمدید شد نیز اشاره و بیان کرد: این قانون می تواند مشکل بسیاری از واحدهای تولیدی کردستان را حل کند.

دره وزمی میزان جذب تسهیلات تبصره 18 در کردستان اشاره کرد و یادآور شد: تا امروز 135 مورد به مبلغ 420 میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد 49 مورد به مبلغ 76 میلیارد تومان منجر به پرداخت شده و 18 مورد نیز به مبلغ 106 میلیارد تومان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید قانون تسهیل تسویه بدهکاران شبکه بانکی تا پایان سال 99

تمدید قانون تسهیل تسویه بدهکاران شبکه بانکی تا پایان سال 99