مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-08سياسي

شهرداری فرخشهر از صدور مجوز ساخت در باغ شهر منع شد


معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شهرکرد گفت: برابر با مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال استان، شهرداری فرخشهر حق صدور هیچ گونه مجوز ساخت و ساز و یا حصارکشی را در باغ شهر فرخشهر ندارد و این شهرداری موظف است از کلیه ساخت و سازهای غیرمجاز خودداری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، احمدرضا امینیان صبح امروز در جلسه کارگروه پیشگیری و برخورد مؤثر و فوری با تخلفات ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز شهرستان شهرکرد گفت: مهم ترین موضوع در امر پیشگیری از تخلفات ساخت و ساز نظارت حداکثری شهرداران، مدیران، اجراییات در حوزه شهری و سایر دستگاه های مرتبط در حوزه خارج از محدوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شهرکرد بیان داشت: از این پس با تشکیل تیم های بازرسی با همکاری دادستان مرکز استان از ساخت و سازهای بدون پروانه، خارج از ضوابط پروانه و تغییر کاربری های غیرمجاز جلوگیری و برابر با ضوابط و قوانین نیز برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به افراد سودجو و منفعت طلب که در اراضی دولتی، حریم و بستر آبراهه ها و اراضی خصوصی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده اند هیچ گونه فرصتی داده نخواهد شد.

دستگاه های خدمات رسان از واگذاری انشعاب به ساخت و سازهای غیرمجاز خودداری کنند امینیان با بیان اینکه دستگاه های خدمات رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری فرخشهر از صدور مجوز ساخت در باغ شهر منع شد

شهرداری فرخشهر از صدور مجوز ساخت در باغ شهر منع شد