مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 06:502020-12-08سياسي

ساختمان روزنامه اطلاعات را تعیین تکلیف کنید


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اتلاف سرمایه و هزینه های صورت گرفته از سوی شهرداری در روزنامه اطلاعات، از شهردار خواست: با قید فوریت نسبت به تعیین تکلیف پروژه اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا صدر اعظم نوری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه دویست و پنجاه و چهارم شورای شهر تهران نسبت به تعیین تکلیف پروژه ساختمان روزنامه اطلاعات خطاب به شهردار تهران تذکر داد و گفت: با توجه به با ارزش بودن ساختمان این روزنامه، اتلاف سرمایه و هزینه های صورت گرفته از سوی شهرداری باید با قید فوریت نسبت به تعیین تکلیف پروژه اقدام و با ارائه گزارش به شورا از اتلاف منابع جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی که کشور در شرایط با رکود اقتصادی قرار دارد و هزینه های شهرداری به قدرت خودش باقی است باید از منابعی که در اختیار داریم به بهترین نحو استفاده شود.

صدراعظم نوری با بیان اینکه روزنامه سابق اطلاعات و ساختمان آن که از لحاظ مادی ارزش فوق العاده ای دارد و بلاتکلیف مانده است اظهار داشت: شهرداری یا باید در این شرایطی از این ساختمان بهره برداری کند و یا ساختمان های پراکنده را تجمیع کرده و واگذار کند.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه به منظور تعیین تکلیف ساختمان روزنامه اطلاعات 22 شهریور 99 به بررسی اقدامات صورت گرفته بازدید کرده است، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان روزنامه اطلاعات را تعیین تکلیف کنید

ساختمان روزنامه اطلاعات را تعیین تکلیف کنید