مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 06:402020-12-08ورزشي

تست کرونا بسکتبالیست های قم برای حضور در لیگ دسته اول ایران


کادر فنی و بازیکنان تیم خانه بسکتبال قم در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور تست کرونا دادند تا با اطمینان از سلامتی خود به مصاف حریفان بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم خانه بسکتبال قم از مدت ها قبل تمرینات و برنامه های آماده سازی خود را برای حضور موفق در دوره جدید بازی های لیگ دسته اول مردان ایران با در نظر گرفتن دستورالعمل های بهداشتی آغاز کرده و زیر نظر عباس مرشدی یکی از مربیان مطرح بسکتبال کشور آماده لیگ شده است.

مرشدی که در دو دهه اخیر در مقاطع مختلف سرمربیگری نمایندگان استان قم در لیگ های باشگاهی بسکتبال ایران را تجربه کرده، پس از جذب مهره های مد نظر خود، تیمش را در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم تمرین داده و اکنون آماده رویارویی با حریفان حاضر در مرحله مقدماتی لیگ امسال است.

این تیم که متشکل از استعدادها و نخبه های بسکتبال قم در کنار چند بازیکن با تجربه مهیای حضور در فصل 1399 مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال ایران می شود، با حمایت شرکت شیمیدر و زیر نظر هیات بسکتبال استان قم با امید به درخشش در لیگ و کسب مجوز صعود به لیگ برتر به مصاف رقبا می رود.

در حالی که این روزها موضوع ویروس کرونا نگرانی های زیادی را بابت شروع لیگ های مختلف ورزشی و سلامت بازیکنان ایجاد کرده، بازیکنان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست کرونا بسکتبالیست های قم برای حضور در لیگ دسته اول ایران

تست کرونا بسکتبالیست های قم برای حضور در لیگ دسته اول ایران