مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-08سياسي

مأموریت کارمند آشنا برای تحریک یک اتفاق مهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دیاکو حسینی که از مدیران زیرمجموعه آشنا در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری محسوب می شود، در روزنامه همشهری نوشت: - یک کارمند حسام الدین آشنا ضمن روایت وارونه از ماجرای تصویب قانون ضدتحریمی مجلس مدعی شد این کار بسیار بد، مضر و خطرناک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دیاکو حسینی که از مدیران زیرمجموعه آشنا در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری محسوب می شود، در روزنامه همشهری نوشت: مصوبه اخیر مجلس موسوم به اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها در ایجاد توافق ملی ناکام بوده و موجب شکل گیری چندصدایی درباره یکی از مهم ترین مسائل سیاست خارجی و منافع ملی شده است.

صرف نظر از ناکامی این طرح در جلب رضایت عمومی، به نظر می رسد که نخستین شکاف درباره این طرح مجلس در شورای عالی امنیت ملی اتفاق افتاد.

درحالی که رییس جمهور به عنوان رییس شورای عالی امنیت ملی به صراحت مخالفت خود را با این طرح ابراز کرده است، دبیرخانه این شورا که قاعدتا باید در هماهنگی با ریاست شورا عمل کند، در بیانیه خود اقدام مجلس را مورد تأیید قرار داده است.

وی با اشاره به مخالفت وزارت خارجه ادامه می دهد: طبیعی بود مجلس در این طرح، نظر مذاکره کنندگان، دیپلمات های باسابقه و به زعم رییس جمهور کسانی که 25 سال در این حوزه کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت کارمند آشنا برای تحریک یک اتفاق مهم

مأموریت کارمند آشنا برای تحریک یک اتفاق مهم