مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 05:402020-12-08اقتصادي

برگزاری جشن پایان بخاری های نفتی در تمام مناطق کشور


رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت:1000میلیار تومان اعتبار برای مدارس تخصیص داده شده است و امیدواریم جشن پایان بخاری های نفتی را در تمام مناطق کشور برگزار کنیم .

- ایسنا/مازندران رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت:1000میلیار تومان اعتبار برای مدارس تخصیص داده شده است و امیدواریم جشن پایان بخاری های نفتی را در تمام مناطق کشور برگزار کنیم .

مهراله رخشانی مهر در جلسه هم اندیشی پروژه های عمرانی شهرستان های غرب مازندران که در فرمانداری رامسر برگزار شد،تصریح کرد: 1000میلیار تومان اعتبار برای مدارس تخصیص داده شده است و امیدواریم جشن پایان بخاری های نفتی را در تمام مناطق کشور برگزار کنیم .

این مقام مسئول با اشاره به برآورد هزینه های تجهیز سیستم گرمایش مدارس افزود: برای هر کلاس درس 30میلیون تومان هزینه استاندارد سازی سیستم گرمایشی است.

نگهداری آن در اختیار ادارات آموزش و پرورش است که متاسفانه این سیستم ها بعد از گذشت 5سال فرسوده خواهد شد که ان شاء الله با همراهی مسئولین بتوانیم برای تعمیر و نگهداری سیستم های گرمایشی اعتباری تخصیص دهیم.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در خصوص پروژه های نیمه تمام شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد افزود: استفاده از ظرفیت خیرین در ساخت مراکز آموزشی یک اقدام قابل تحسین است که مدیران می توانند در ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن پایان بخاری های نفتی در تمام مناطق کشور

برگزاری جشن پایان بخاری های نفتی در تمام مناطق کشور