مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-08پزشكي

عَلم موکب در دل کرونا/ واکسنی به نام جهادگران+عکس و فیلم


روزانه اغذیه ها توسط اعضای موکب در شهر چغادک بار زده می شود و به وسیله یک دستگاه وانت بار در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر تخلیه می شود.

  با یکی از جهادگران هم کلام شدم.

او نمی خواست تصویری و یا اسمی از او منتشر شود.

با تبسمی که روی لب داشت به ما می گوید: این کار باعث حس همدلی و نوع دوستی در بین بیماران، کادر درمانی و جهادگران می شود و خستگی کار شبانه را کاهش و توان مضاعفی برای مبارزه با ویروس کرونا به کادر درمانی می دهد.

  جهادگران، لبیک گوی ندای رهبر انقلاب به پیش اسماعیلی مدیر اجرایی موکب برگشتم، او هدف از این کار را اینگونه تشریح می کند: همت اعضای این موکب از زمان ندای رهبر انقلاب اسلامی بیشتر شد و تا در لبیک به ندای مقام معظم رهبری بتوانیم کاری را در جهت به خدمت رسانی و یاری رسانی به همونوعان انجام دهیم و در کنار مدافعان و جهادگران سلامت، سهمی در خدمت به بیماران و کادر درمانی داشته باشیم.

  او نحوه خدمت رسانی این موکب را اینگونه بیان می کند: روزانه تعداد 350 بیمار و کادر بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر توسط موکب شهید ابوتراب عاشوری تغذیه می شوند.

آب معدنی، دمنوش، آبمیوه و کیک مواردی است که موکب شهید عاشوری تهیه می کند تا بتواند در کنار خدمت بی حد و وسع جهادگران، کمکی ناچیز به جهادگران و مدافعان سلامت کرده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عَلم موکب در دل کرونا/ واکسنی به نام جهادگران+عکس و فیلم

عَلم موکب در دل کرونا/ واکسنی به نام جهادگران+عکس و فیلم