مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-08ورزشي

حضور 6 تکواندوکار در مسابقات جهانی آنلاین ناشنوایان


رییس انجمن تکواندو ناشنوایان از حضور 6 ورزشکار پومسه در مسابقات جهانی که قرار است روز پنج شنبه 20 آذر به صورت آنلاین برگزار شود، خبر داد.

- رییس انجمن تکواندو ناشنوایان از حضور 6 ورزشکار پومسه در مسابقات جهانی که قرار است روز پنج شنبه 20 آذر به صورت آنلاین برگزار شود، خبر داد.

غلامرضا عزیزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات جهانی تکواندو ناشنوایان در رده سنی بزرگسالان روز پنج شنبه 20 آذر در رشته پومسه برگزار خواهد شد که برای شرکت در این مسابقات، 6 ورزشکار زن و مرد از امروز وارد اردوی آمادگی می شوند.

وی از مرتضی رضا صفت، حسین کرمی، محمود اکبری، مریم خدابنده، فاطمه زارع و فاطمه ابراهیمی نفرات دعوت شده به اردو نام برد و خاطرنشان کرد: این اردو از امروز سه شنبه با مربیگری پریسا خانی و مهدی صمدیان تبار در سالن تکواندو فدراسیون ناشنوایان آغاز می شود و به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت.

عزیزی در ارزیابی از وضعیت ورزشکاران پومسه برای شرکت در مسابقات جهانی گفت: ورزشکاران پومسه 3 ماه است که تمرینات خود را به صورت مجازی زیر نظر مربیان شروع کرده اند و آماده شرکت در مسابقات جهانی آنلاین هستند.

رییس انجمن تکواندو ناشنوایان با اشاره به دوری یکساله این تیم از مسابقات برون مرزی، تصریح کرد: تیم پومسه در سال گذشته قرار بود در بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 6 تکواندوکار در مسابقات جهانی آنلاین ناشنوایان

حضور 6 تکواندوکار در مسابقات جهانی آنلاین ناشنوایان