مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-08اقتصادي

حدود 4 هزار هکتار زراعت چوب در مازندران اجرایی می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران بیان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده توسعه زراعت چوب به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های جهش تولید مصوب شد که طی یک برنامه 2 ساله در مازندران باید حدود 4هزار هکتار زراعت چوب با کاشت حدود6 میلیون اصله نهال انجام شود.

- ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران بیان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده توسعه زراعت چوب به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های جهش تولید مصوب شد که طی یک برنامه 2 ساله در مازندران باید حدود 4هزار هکتار زراعت چوب با کاشت حدود6 میلیون اصله نهال انجام شود.

‎ حسن خیریانپور در مراسم کاشت نهال در یک عرصه 100 هکتاری در زاغمرز بهشهر گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده توسعه زراعت چوب به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های جهش تولید مصوب شد که طی یک برنامه 2 ساله در مازندران باید حدود 4هزار هکتار زراعت چوب با کاشت حدود 6میلیون اصله نهال انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در جهت اهمیت زراعت چوب اظهارکرد: برای تامین مواد اولیه حدود 235 واحد سلولزی و نئوپان و صنایع چوب و کاغذ استان و صیانت از جنگل و جلوگیری از خروج ارز از کشور برای واردات چوب و همچنین محیط زیست و حفظ خاک و اشتغال و درآمدزایی مردم ضرورت ایجاب می کند که زراعت چوب در استان توسعه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 4 هزار هکتار زراعت چوب در مازندران اجرایی می شود

حدود 4 هزار هکتار زراعت چوب در مازندران اجرایی می شود