مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 04:052020-12-08بين الملل

نماینده هلندی خواستارتوقف ماشین کشتار رژیم اسراییل


به دنبال کشته شدن کودک فلسطینی به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی، یک نماینده مجلس هلند خواستار اقدامات مؤثر برای توقف این گونه ظلم ها در حق ملت فلسطین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری وفا فلسطین، سادیت کاراپولت نماینده مجلس هلند در این باره گفت: کودک بی گناه فلسطینی دیگری به دست [ارتش اشغالگر اسراییل] کشته شد.

وی با انتقاد از سکوت جامعه جهانی نسبت به تکرار این گونه حوادث در سرزمین های اشغالی، از سکوت دادگاه بین المللی کیفری نسبت به این گونه جنایت صهیونیست ها به شدت انتقاد کرد و خواستار یک اقدام مؤثر برای پایان دادن به این گونه جنایت ها شد.

کارابولوت از دولت هلند خواست که تحقیقات بین المللی برای اثبات جنایت ها و جنگ رژیم صهیونیستی را در حق مردم فلسطین به جریان بیندازد.

علی ابوعلیا کودک فلسطینی جمعه (14 اسفندماه) درنتیجه شدت جراحت ناشی از شلیک گلوله صهیونیست ها به وی به شهادت رسید.

یک جوان دیگر فلسطینی به نام نور جمال شقیر 30 ساله نیز دو هفته پیش در نتیجه جراحت ناشی از شلیک گلوله ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی محل ایست و بازرسی الزعیم در شرق قدس به شهادت رسید.

نظامیان صهیونیست یک ماه پیش (4 آبان ماه) نیز یک جوان 17 ساله فلسطینی به نام عامر عبدالرحیم صنوبر از اهالی روستای یتما در جنوب نابلس را نیز به شهادت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده هلندی خواستارتوقف ماشین کشتار رژیم اسراییل

نماینده هلندی خواستارتوقف ماشین کشتار رژیم اسراییل