مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 17:202020-12-07بين الملل

اثبات چندباره یک واقعیت فضایی آمریکایی، این بار توسط چینی ها!


چه کسی می گوید که آمریکایی ها به ماه رفتند و روی آن فرود آمدند؟ همه تصاویر منتشر شده از ماموریت نیل آرمسترانگ و همکارانش جعلی و ساخته و پرداخته هالییوود است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، اگر قرار به فهرست کردن تشکیک های وارد شده به موفقیت های علمی بشر باشد، بی شک موفقیت ماموریت آپولو یازده در فرود بر سطح قمر زمین و پا گذاشتن نخستین انسان بر سطح ماه، یکی از گزینه های بسیار مهم در این فهرست خواهد بود.

اتفاقی که نیم قرن پیش رقم خورده، اما هنوز می شود از آن درس گرفت! البته قصد تکرار مکررات و شرح و بسط آن ماموریت فضایی و حتی طرح شائبه ها درخصوص آن و استدلال در رد آن شائبه ها را نداریم چراکه با یک جست و جوی ساده اینترنتی هم می توان به این مهم دست یافت بلکه قصد داریم به شرح مختصر رویدادی بپردازیم که طی روز های گذشته رقم خورده و حالا نتایجش در مسیر بازگشت به کره خاکی مان است.

درباره موفقیتی سخن می گوییم که از قلب قاره کهن برآمده است.

از کشوری که حالا یکی از لقب های مهمش، منشا کروناست.

ویروسی که تاریخ بشریت را به قبل و بعد از خودش تقسیم کرده و هنوز معلوم نیست فرجامش چه خواهد شد، اگرچه برخی کشور ها با واکسن های ساخته شده برایش، در مسیر مبارزه جدی با آن قدم گذاشته اند و همزمان با این فعالیت، پویش هایی برای مقابله با این واکسیناسیون شکل گرفته است! بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثبات چندباره یک واقعیت فضایی آمریکایی، این بار توسط چینی ها!

اثبات چندباره یک واقعیت فضایی آمریکایی، این بار توسط چینی ها!