مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 16:052020-12-07سياسي

درآمد خدابنده در این شهرستان هزینه نمی شود


نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: حال خدابنده خوب نیست و درآمد آن در شهرستان هزینه نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید البرز حسینی عصر امروز در ستاد بازآفرینی شهر قیدار اظهار کرد: شهرستان خدابنده به شدت در طرح اقدام ملی محروم بوده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده ظرفیت های زیادی در حوزه های مختلف دارد، عنوان کرد: در مطالعات توسعه ای این توانمندی ها دیده می شود و باید برای استفاده از آن ها برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه 45 تا 50 درصد جمعیت کشور در شعاع 400 کیلومتری استان زنجان قرار دارد، خاطر نشان کرد: مطالعات نشان می دهد که باید در پوشش ساختاری شاخص های اقتصادی به درستی از این ظرفیت استفاده شود.

حسینی با اشاره به دو بانده کردن محور قیدار _ همدان گفت: با احداث و بهره برداری از این مسیر، روزانه 25 تا 30 هزار تردد می تواند در این محور انجام شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال بالای 2 هزار و 600 میلیارد به حساب کشاورزان واریز شده است، تصریح کرد: رشد اقتصادی آن عاید شهرستان نمی شود.

وی با بیان اینکه 20 تا 25 درصد درآمد شهرستان برای امرار معاش صرف می شود، ادامه داد: مابقی به دلیل نبود زیرساخت ها و امکانات از شهرستان خارج م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد خدابنده در این شهرستان هزینه نمی شود

درآمد خدابنده در این شهرستان هزینه نمی شود