مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 13:302020-12-07سياسي

چهره هایی که کاندیدای انتخابات 1400 نیستند!


هر روز لیستی از اردوگاه چپ و راست بیرون می آید که اسامی اغلب نام آشنا بر آن خودنمایی می کند که قرار است در خرداد 1400 ردای کاندیداتوری به تن کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خبرآنلاین نوشت: در میان بازار شلوغ گمانه زنی ها از افرادی که قرار است نامشان در میان کاندیداهای ریاست جمهوری 1400 قرار بگیرد افرادی هم هستند که حاضر نشدنشان در این میدان را قطعی کرده اند.

به جز برخی چهره ها که یا دائم الکاندیدا هستند و یا برای اولین بار می خواهند به کرسی ریاست جمهوری فکر کنند، انتخابات1400 برای اهالی سیاست به انتخاباتی پرریسک تبدیل شده است و چرتکه های سیاسی برای برخی کسانی که با الف تا ی سیاست آشنایی دارند زنگ خطر را به صدا درآورده تا خود را از آتش رقابت دور کنند.

ریسک انتخابات آنجا امان از اهالی آن می برد که اولا برخی تحلیل ها حاکی از تکرار انتخابات اسفند 98 و کاهش مشارکت سیاسی دارد.

در ثانی خیابان پاستور با اتفاقات عجیب و غریب داخلی و بین المللی شبیه به میدان مین می ماند که تنها کافی است یک نیم قدم کج گذاشته شود تا بمب ها زیر پا منفجر شود و تمام اندوخته ها برای جمع کردن وجهه سیاسی و اجتماعی مانند دود در هوا گم شود؛ حال به این وضعیت مشکلات ناشی از شیوع کرونا، تحریم های بین المللی و احتمالا پیچیده تر شدن تحریم ها در آینده را هم باید چاشنی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره هایی که کاندیدای انتخابات 1400 نیستند!

چهره هایی که کاندیدای انتخابات 1400 نیستند!