مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 13:302020-12-07سياسي

بررسی امکان برگزاری جشنواره زمستانی کیش با رویکردی متفاوت


معاون گردشگری سازمان منطقه آزادکیش با تاکید برضرورت حمایت از گردشگری کیش گفت: در صورت رفع محدودیت های ناشی ازهمه گیری کرونا، برگزاری جشنواره زمستانی کیش به سرعت عملیاتی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازوضعیت خوب و قابل قبولی دارد اما در بسیاری از موارد تابع تصمیمات اتخاذ شده در سطح ملی است و به همین دلیل برگزاری رویدادهای پاییزی در حال حاضر با وقفه همراه شده است.

نشان با بیان اینکه حیطه فعالیت های معاونت گردشگری محدود به برگزاری رویدادها نیست اظهارداشت: فعالیت های متداول و زیرساختی بسیاری در حال انجام و پیگیری است.

بسیاری از تاسیسات گردشگری کیش فعالیت معمول خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه می دهند اگرچه برپایی برخی از رویدادهای گردشگری که حضور و تجمع گردشگران بیشتری را طلب می کنند درحال حاضرامکان پذیرنیست.

وی ادامه داد: باتوجه به اقدامات خوب منطقه آزاد کیش در رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت مستمر بر روند اجرای آن با همکاری و همراهی تمامی بهره برداران تاسیسات گردشگری در اواخرتابستان و اوایل پاییز تعداد مسافران و پروازهای ورودی کیش افزایش پیدا کرد اما از اوایل آبان و به دنبال تصمیمات ستاد مرکزی کرونا مبنی بر لزوم رعایت سقف حداکثر 60 درصدی ظرفیت پروازها که منجر به افزایش هزینه های سفر شد، آمار مسافران ورودی کمتر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی امکان برگزاری جشنواره زمستانی کیش با رویکردی متفاوت

بررسی امکان برگزاری جشنواره زمستانی کیش با رویکردی متفاوت