مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 12:452020-12-07سياسي

عابربانک ها متناسب با شرایط افراد معلول نیست


مدیر عامل انجمن حامیان شهر بدون مانع خراسان رضوی گفت: باید برای عابربانک ها و موارد دیگر که متناسب به قد و قامت افراد نیست، فکری شود و متناسب با شرایط افراد معلول امکاناتی در سطح شهر برای راحتی آنان اختصاص دهند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل انجمن حامیان شهر بدون مانع خراسان رضوی گفت: باید برای عابربانک ها و موارد دیگر که متناسب به قد و قامت افراد نیست، فکری شود و متناسب با شرایط افراد معلول امکاناتی در سطح شهر برای راحتی آنان اختصاص دهند.

حمید حسینی در برنامه اینستاگرامی انجمن علمی شهرسازی دانشگاه فردوسی در خصوص شهر همگان، شهر بدون مانع اظهار کرد: انجمن حامیان شهر بدون مانع از ابتدای سال 92 فعالیت خود را در قالب تشکل غیر دولتی انجام داد و سعی کردیم که مطالبه گری و فعالیت های خود را بدون هیچ گونه ملاحظات سیاسی و دموکراسی اداری که وجود دارد، حذف کنیم و برنامه ها و اقدامات خود را انجام دهیم.

وی افزود: همچنین سعی کردیم انجمن خاص معلولان نباشد و به گونه ای اهداف خود را پیش ببریم که افراد در رشته های عمران، ترافیک و.

به ما کمک کنند و به نوعی فعالیت خود را در کنار انجمن ادامه دهند.

ما شهری می خواهیم که قابل دسترس برای همه افراد باشد و به این دلیل از افراد متخصص بدون معلولیت خواستیم که در انجمن مشغول به فعالیت باشند و با ما همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عابربانک ها متناسب با شرایط افراد معلول نیست

عابربانک ها متناسب با شرایط افراد معلول نیست