مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 11:502020-12-07حوادث

در امان ماندن پایگاه جهانی باغ عباس آباد در آتش سوزی شب گذشته


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: در آتش سوزی شامگاه یک شنبه آسیبی به قسمت های تاریخی واصلی پایگاه جهانی باغ عباس آباد بهشهر وارد نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیف الله فرزانه بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به آتش سوزی باغ جهانی عباس آباد بهشهر اظهار کرد: در آتش سوزی شامگاه یکشنبه آسیبی به قسمت های تاریخی و اصلی پایگاه جهانی باغ عباس آباد بهشهر وارد نشده است.

وی افزود: آتش سوزی حدود ساعت 22 شروع شد و باهمت و همراهی نیروی آتش نشانی، نیروهای یگان حفاظت و همچنین کارکنان پایگاه در ساعت 1:30 دقیقه بامداد، آتش به طور کامل مهار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اهمیت این پایگاه تاریخی و ثبت آن در فهرست میراث جهانی یونسکو گفت: هیچ آسیبی به قسمت های تاریخی و همچنین گونه های گیاهی با اهمیت در این مجموعه، وارد نشده است.

این مسؤول یادآور شد: در این حادثه بیشترین آسیب بنا در قسمت سقف آن گزارش شده است.

فرزانه با اشاره به اینکه این ساختمان یک سازه موقت بوده و برای انجام امور اداری و نگهبانی ساخته شده است، گفت: تنها بخشی از سقف نمایشگاه جنبی پایگاه تخریب و به دو ویترین آسیب وارد شد که اشیاء آن قبل از حادثه، به سرعت به مکان امن انتقال داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در امان ماندن پایگاه جهانی باغ عباس آباد در آتش سوزی شب گذشته

در امان ماندن پایگاه جهانی باغ عباس آباد در آتش سوزی شب گذشته