مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 11:252020-12-07حوادث

اتصالی برق دلیل بروز حریق در ساختمان پایگاه جهانی باغ عباس آباد


مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با بیان اینکه آتش سوزی آسیبی به بخش تاریخی و گونه های گیاهی پایگاه ثبت جهانی شده عباس آباد نزد، اتصالی برق را دلیل بروز حریق عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیف اله فرزانه ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه آتش سوزی به بخشی از ساختمان کارگاهی پایگاه میراث جهانی باغ عباس آباد آسیب رسانده است، افزود: در آتش سوزی یکشنبه شب آسیبی به قسمت های تاریخی واصلی پایگاه جهانی باغ عباس آباد بهشهر وارد نشده است.

وی گفت: آتش سوزی در حدود ساعت 22 شروع شد و باهمت و همراهی نیروی آتش نشانی، نیروهای یگان حفاظت و همچنین کارکنان پایگاه در ساعت 1:30 دقیقه بامداد، آتش به طور کامل مهار شد.

فرزانه با اشاره به اهمیت این پایگاه تاریخی و ثبت آن در فهرست میراث جهانی یونسکو گفت: خوشبختانه هیچ آسیبی به قسمت های تاریخی و همچنین گونه های گیاهی بااهمیت در این مجموعه، وارد نشده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: در این حادثه بیشترین آسیب بنا در قسمت سقف آن گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه این ساختمان یک سازه موقت بوده و برای انجام امور اداری و نگهبانی ساخته شده است گفت: تنها بخشی از سقف نمایشگاه جنبی پایگاه تخریب و به دو ویترین آسیب وارد شد که اشیا آن قبل از حادثه، به سرعت به مکان امن انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصالی برق دلیل بروز حریق در ساختمان پایگاه جهانی باغ عباس آباد

اتصالی برق دلیل بروز حریق در ساختمان پایگاه جهانی باغ عباس آباد