مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-07دانش

اولین آشپزخانه رباتیک جهان ساخته شد


اولین آشپزخانه رباتیک جهان دارای یک ربات با دو بازوی رباتیک است که از دست و حرکات انسان تقلید می کند و هم قادر به آشپزی است و هم می تواند آشپزخانه را بعد از پخت غذا تمیز کند.

- اولین آشپزخانه رباتیک جهان دارای یک ربات با دو بازوی رباتیک است که از دست و حرکات انسان تقلید می کند و هم قادر به آشپزی است و هم می تواند آشپزخانه را بعد از پخت غذا تمیز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، همه ما گاهی در مواقع تنهایی آرزو کرده ایم که ای کاش کسی یا رباتی بود تا برایمان آشپزی کند و پس از آن آشپزخانه را نظافت کند.

در حالی که بسیاری از ما در این مواقع سفارش غذا از بیرون و تحویل درب منزل را انتخاب می کنیم، این آرزوی دیرین ما ممکن است به لطف شرکت مولی رباتیک (Moley Robotics) به واقعیت تبدیل شود.

این شرکت انگلیسی ادعا کرده است که اولین آشپزخانه رباتیک جهان را با یک ربات ماهر و یکپارچه در یک آشپزخانه لوکس تولید کرده است که غذاها را تنها با لمس یک دکمه می پزد و آماده می کند.

این آشپزخانه دارای دو بازوی رباتیک است که می تواند به شکلی واقعی و طبیعی از حرکات دست انسان هنگام تهیه غذا تقلید کند.

این شرکت در بیانیه مطبوعاتی در مورد این محصول جدید نوشته است: این بدان معنی است که این آشپزخانه رباتیک درست مانند یک آشپز انسان می تواند مواد موجود در یخچال هوشمند ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین آشپزخانه رباتیک جهان ساخته شد

اولین آشپزخانه رباتیک جهان ساخته شد