مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-07سياسي

کاشت نهال امید در دل محرومان/ ورود سبز نهادهای انقلابی برای تأمین مسکن نیازمندان


مجموعه اقدامات نهادهای انقلابی با الگوگیری از مدیریت جهادی تاکنون توانسته در بسیاری از نقاط لرستان، محرومیت را از چهره مردمان بردارد و جوانه امید را در دل آن ها بکارند.

- خبرگزاری فارس لرستان-پریسا قربانی نژاد، مسکن از جمله نیازهای اولیه برای افراد محسوب می شود، سرپناهی که تامین آن در مناطق مختلف شهری و روستایی از جمله سیاست های راهبردی هر جامعه ای است و از این رو نهادهای دولتی و انقلابی بسیاری در تحقق این مهم نقش آفرینی می کنند.

تردیدی نیست که تامین مسکن برای جوامع کم برخوردار ضمن جلوگیری از گسترش فقر، زمینه آسایش عمومی را فراهم کرده و از بروز بسیاری از مشکلات اجتماعی جلوگیری می کند.

در این میان محرومین از جمله اقشار آسیب پذیری هستند که نیاز به تامین مسکن برای آن ها در اولویت است، افرادی که اغلب در نقاط دورافتاده و حاشیه شهرها بدون سرپناه مناسب زیست کرده و بارها به این دلیل دچار آسیب های اجتماعی و فرهنگی شده اند.

با پیروزی انقلاب اسلامی، امید در دل محرومان جوانه زد و عمده فعالیت نهادهای انقلابی بر محرومیت زدایی و ریشه کن کردن فقر متمرکز شد، اقدامی که پس از سال ها تلاش همچنان ادامه دارد و  با سخت شدن مسائل و مشکلات اقتصادی اما ذره ای از اراده ها برای رفع غم از چهره محرومان کم نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت نهال امید در دل محرومان/ ورود سبز نهادهای انقلابی برای تأمین مسکن نیازمندان

کاشت نهال امید در دل محرومان/ ورود سبز نهادهای انقلابی برای تأمین مسکن نیازمندان