مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-07ورزشي

«پیام قاینات» نماینده خراسان جنوبی در لیگ دسته 3 فوتبال کشور شد


فوتبال «پیام بادامک قاینات» به نمایندگی از خراسان جنوبی جایگزین تیم «طلای سرخ» در رقابت های لیگ دسته سه کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در مسابقات قهرمانی فوتبال خراسان جنوبی انتخابی لیگ دسته سه کشور تیم طلای سرخ خوش درخشید و به عنوان نماینده استان در این رقابت ها مجوز گرفت.

پس از پیگیری های مسؤولان، تیم طلای سرخ قاینات حامی مالی خارج از حوزه جغرافیایی خراسان جنوبی را جذب کرد و مهیای برنامه ریزی برای بکارگیری بازیکن و انجام تمرینات آمادگی برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر دسته سه فوتبال کشور شد.

هنوز چند صباحی از این خبر نگذشته بود که تعدادی از بازیکنان قاینی برای تست و ارزشیابی راهی مشهد شده بودند و متوجه می شوند اسپانسر تیم فوتبال طلای سرخ قاینات در لیگ دسته سه درصدد تحمیل بکارگیری بازیکنان غیربومی بر برنامه ریزان این تیم است و در آخرین لحظات با نظر به اختلافات پیش آمده تفاهم نامه فی مابین حامی مالی طلای سرخ قاینات ملقی می شود.

از آنجاکه مسؤولان ورزشی شهرستان قاینات در پی حفظ امتیاز حضور فعال در لیگ دسته سه فوتبال کشور بودند طی رایزنی و حمایت نماینده قاینات در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیام بادامک قاینات مقرر گردید این تیم جایگزین طلای سرخ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پیام قاینات» نماینده خراسان جنوبی در لیگ دسته 3 فوتبال کشور شد

«پیام قاینات» نماینده خراسان جنوبی در لیگ دسته 3 فوتبال کشور شد