مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 09:102020-12-07اجتماعي

برف راه ارتباطی 119 روستای استان قزوین را مسدود کرد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: بارش برف و کولاک طی 2 روز گذشته، راه ارتباطی 119 روستای این استان را مسدود کرده است.

- ایسنا/قزوین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: بارش برف و کولاک طی 2 روز گذشته، راه ارتباطی 119 روستای این استان را مسدود کرده است.

جواد حق لطفی با اعلام مسدود شدن راه ارتباطی 119 روستای استان قزوین اظهار کرد: بیشترین راه های روستایی مسدود شده مربوط به مناطق کوهین، الموت، تاکستان، آوج و بویین زهرا است که عملیات برف روبی و بازگشایی این تعداد راه روستایی تا ساعاتی دیگر توسط راهداری آغاز خواهد شد.

بنابراعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، وی با بیان اینکه امسال تاکنون 440 تُن ماسه و نمک برای برف روبی راه های استان قزوین مصرف شده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون بارش برف تمام گردنه های استان را سفیدپوش کرده است و با وجود بارش ها تردد در راه های اصلی و شریانی به صورت روان جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اشاره به نامساعد بودن شرایط جوی از مردم استان خواست ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری، در صورت ضرورت با رعایت سرعت مطمئنه در رانندگی، خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی ازجمله زنجیرچرخ مجهز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف راه ارتباطی 119 روستای استان قزوین را مسدود کرد

برف راه ارتباطی 119 روستای استان قزوین را مسدود کرد