مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 09:102020-12-07اجتماعي

سامانه دانش بنیان برای امور مدارس به صورت رایگان راه اندازی شد


گروهی از محققان یک شرکت دانش بنیان سامانه بومی و رایگان آموزش آنلاین مدارس را برای انجام امور آموزشی و پرورشی مدارس عرضه کردند.

- گروهی از محققان یک شرکت دانش بنیان سامانه بومی و رایگان آموزش آنلاین مدارس را برای انجام امور آموزشی و پرورشی مدارس عرضه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید واله، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به راه اندازی سامانه ای به نام درسپ با کاربرد در انجام همه فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس، گفت: مشکلات موجود در زمینه آموزش از راه دور ما را بر آن داشت که با همکاری جمعی از جوانان نخبه، نخستین سامانه بومی آموزش آنلاین را برای مدارس طراحی و عرضه کنیم.

واله ادامه داد: درسپ یک سامانه جامع است که علاوه بر ارائه زیرساخت برای برگزاری آنلاین کلاس های درس، به مدرسه این امکان را می دهد که سایر فعالیت های پرورشی و آموزشی خود را نیز تحت امکانات این سامانه به صورت آنلاین انجام دهند.

وی امکان استفاده از این سامانه در دستگاه های قدیمی را یکی از امتیازات آن دانست و افزود: به علت تحت وب بودن این سامانه، نیاز به نصب آن در دستگاه های دانش آموزان نیست و آنها می توانند با هر وسیله ای که امکان اتصال به اینترنت داشته باشد، در کلاس های آنلاین خود شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه دانش بنیان برای امور مدارس به صورت رایگان راه اندازی شد

سامانه دانش بنیان برای امور مدارس به صورت رایگان راه اندازی شد