مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-07پزشكي

چگونه بفهمیم افسرده هستیم؟


عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: اختلال افسردگی یکی از شایع ترین اختلالات روان پزشکی است و عامل اصلی ناتوانی در سراسر جهان است و بیش از 264میلیون نفر در جهان مبتلا به این اختلال روانی هستند.

- به گارش تابناک به نقل از فارس، نصیره مقدم فر عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: بسیاری از انسان ها، هنگامی که با یک بحران مواجه می شوند، نگاه شان به زندگی تغییر می کند و این مسئله می تواند منجر به تغییر سبک زندگی شان بشود، وقتی قاعده زندگی شکسته می شود باعث پایین آمدن خلق و درنهایت منجر به افسردگی می شود، البته این نکته مهم است که هرچقدر تاب آوری ما در برابر مشکلات بالاتر و انعطاف پذیری ما بیشتر باشد قواعد زندگی کمتر شکسته می شوند وکمتر در معرض اختلالاتی مثل افسردگی قرار خواهیم گرفت.

وی افزود: اختلال افسردگی یکی از شایع ترین اختلالات روان پزشکی است و عامل اصلی ناتوانی در سراسر جهان است و بیش از 264میلیون نفر در جهان مبتلا به این اختلال روانی هستند.

دکتری روانشناسی تخصصی ادامه داد: این روزها به دلیل شرایط همه گیری، افسردگی در کرونا و یا افسردگی بعد از کرونا به شدت مشاهده می شود.

شرایط ایجاد شده می تواند به نشانه های اختلالات روانی از جمله بیماری افسردگی و حالت های افسردگی دامن بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه بفهمیم افسرده هستیم؟

چگونه بفهمیم افسرده هستیم؟