مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 09:002020-12-07فرهنگي

17 اثر نفیس کاخ گلستان در یک نمایشگاه اینستاگرامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آفرین امامی مدیر کاخ گلستانگ فت: 17 اثر از آثار بی نظیر کاخ گلستان که در 27 آبان ماه 99 در فهرست آثار ملی ثبت ملی شده در این نمایشگاه در اینستاگرام وزارت میراث فرهنگی، - مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از معرفی 17 اثر منقول فرهنگی تاریخی ثبت ملی شده در یک نمایشگاه اینستاگرامی روز سه شنبه 18 آذر خبر داد.

​​​​​​​ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آفرین امامی مدیر کاخ گلستانگ فت: 17 اثر از آثار بی نظیر کاخ گلستان که در 27 آبان ماه 99 در فهرست آثار ملی ثبت ملی شده در این نمایشگاه در اینستاگرام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی معرفی و به نمایش گذاشته می شود.

او افزود: آثار ثبت شده شامل 12 اثر ارزشمند از مرقعات اشعار و صور ناخنی از اساتید بنام دوره قاجار مانند فخرجهان خانم، عمادالحسینی (میرعماد)، درویش علی اکبر اصفهانی، محمدحسن و رضا قلی شاهرخ شاهی و با خطوط نسخ، نستعلیق، شکسته نستعلیق، رقاع و ثلث نوشته شده و به اشکال تک چهره، گل و مرغ، شکار و… است.

مدیر میراث جهانی کاخ گلستان تصریح کرد: پنج تابلوی رنگ و روغن از استاد میرزا بابا نقاش و از اساتید بزرگ تک چهره نگاری دربار فتحعلی شان از دیگر آثار ثبت شده در فهرست آثار ملی است که در این نمایشگاه مجازی برای علاقه مندان به فرهنگ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 اثر نفیس کاخ گلستان در یک نمایشگاه اینستاگرامی

17 اثر نفیس کاخ گلستان در یک نمایشگاه اینستاگرامی