مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-07ورزشي

تیرِ نایب رییس «انگلیسی» به سنگ خورد/ تعلیق شطرنج ایران منتفی شد


فدراسیون جهانی شطرنج ضمن حمایت از فدراسیون ایران با انتشار متنی به تلاش های نایب رییس انگلیسی خود برای تعلیق شطرح ایران پاسخ منفی داد و خواستار رفع برخی ابهامات شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) روز گذشته نود و یکمین مجمع عمومی خود را به صورت وبینار برگزار کرد.

فرهاد نیکوخصال سرپرست فدراسیون شطرنج و شادی پریدر نایب رییس این فدراسیون در حالی به عنوان نمایندگان کشورمان در این نشست آنلاین شرکت داشتند که تعلیق شطرنج ایران و تلاش های نایجل شورت نایب رییس انگلیسی فیده در این زمینه یکی از موضوعات مطرح شده بود و حتی کشوری مثل کانادا هم در این زمینه همراه شده بود.

با این حال رییس فدراسیون جهانی شطرنج که ریاست مجمع را برعهده داشت با ورود به موقع به بحث مربوط به ایران و تهدید تعلیق آن، مدیریت لازم را اعمال کرد.

در این نشست فرهاد نیکوخصال با یادآوری اینکه فدراسیون شطرنج ایران 6 ماه پیش پاسخ نامه فیده را با تاکید بر اینکه ایران تخلفی مبنی بر عدم رعایت منشور المپیک مرتکب نشده داده است از مطرح شدن دوباره برخی مسائل در رابطه با شطرنج ایران انتقاد کرد.

سرپرست فدراسیون شطرنج ایران ضمن تاکید بر اینکه طی ماه های اخیر تلاش این فدراسیون حفظ رونق شطرنج در شرایط کرونایی بوده اینگونه عنوان داشت که در این مدت هیچ اتفاق جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیرِ نایب رییس «انگلیسی» به سنگ خورد/ تعلیق شطرنج ایران منتفی شد

تیرِ نایب رییس «انگلیسی» به سنگ خورد/ تعلیق شطرنج ایران منتفی شد