مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-07فرهنگي

ثبت‎ نام تسهیلات حمایت از ناشران برای آخرین بار تمدید شد


مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید ثبت‏ نام تسهیلات حمایتی کم‏ بهره به ناشران خصوصی تا 28 آذرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری‬ مهر، ‬ به‬ نقل‬ از‬ روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا اسماعیلی گفت: نظر به تشکیل نخستین جلسه کارگروه اعطای تسهیلات حمایتی بخش فرهنگ (ویژه ناشران) و با عنایت به فراخوان قبلی تصمیم گرفته شد زمان ثبت‎نام در سامانه برای آخرین بار جهت بهره‏ مندی هر چه بیشتر ناشران تمدید شود.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلی‎های اخیر برای قطع زنجیره کرونا ، مدت ثبت‏ نام وام کم ‏بهره تا تاریخ 28 آذرماه سال جاری تمدید شد.

بر اساس این گزارش، ناشران متقاضی دریافت این تسهیلات و یا ناشرانی که ثبت‏ نام آنها به طور ناقص انجام شده است می‎توانند با مراجعه به سامانه تحفه به آدرس الکترونیک‬ tohfeh.

farhang.

gov.

ir‬ نسبت به ثبت ‏نام و یا تکمیل مدارک اقدام کنند.

سقف این تسهیلات کم‎بهره تا سقف یک میلیارد ریال است که در این مرحله صرفاً برای ناشران بخش خصوصی سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

این آخرین فرصت برای دریافت تسهیلات کم‎بهره است و به درخواست‏ های واصله پس از این تاریخ به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت‎ نام تسهیلات حمایت از ناشران برای آخرین بار تمدید شد

ثبت‎ نام تسهیلات حمایت از ناشران برای آخرین بار تمدید شد