مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 08:202020-12-07پزشكي

افزایش شمار مبتلایان کرونا در استان های شمالی


ناظر عالی وزیر بهداشت در اجرای طرح شهید سلیمانی در استان های شمالی اوج بلوغ و مدیریت بیماری کووید 19 را در اجرای این طرح دانست و گفت: برخلاف سایر کشور شمار مبتلایان به کرونا در استان های شمالی رو به افزایش است.

- دکتر سیما سادات لاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، اوج بلوغ و مدیریت بیماری کویید 19 را اجرای طرح شهید سلیمانی دانست و اظهار کرد: برخلاف سایر کشور شمار مبتلایان به کرونا در استان های شمالی رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه پیاده سازی دستورالعمل های طرح شهید سلیمانی می تواند موجب کاهش مبتلایان کرونا در استان های شمالی باشد، افزود: علیرغم شروع تازه طرح شهید سلیمانی در استان های شمالی ازجمله گیلان، پیشرفت ها مثبت بوده و بین 25 تا 30 درصد استان مورد غربالگری قرارگرفته است.

ناظر عالی وزیر بهداشت در اجرای طرح شهید سلیمانی در استان های شمالی هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی را شناسایی، حمایت و مراقبت از بیماران کرونایی خبر داد و گفت: در این طرح علاوه بر شناسایی بیماران مبتلابه کرونا و قرنطینه خانگی و ایزوله در مراکز بیمارستانی، بیماران توسط تیم های حمایتی پشتیبانی نیز می شوند.

معاون فرهنگی و دانشجوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشارکت مردم و خیران را در اجرای طرح شهید سلیمانی مثمر ثمر دانست و گفت: یقیناً اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار مبتلایان کرونا در استان های شمالی

افزایش شمار مبتلایان کرونا در استان های شمالی