مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-07سياسي

کاهش 5 درصدی 11 مورد از دعاوی خانوادگی در یزد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد با اشاره به تاثیر کرونا بر دعاوی خانوادگی گفت: در سال جاری شاهد کاهش پنج درصدی 11 مورد از دعاوی خانوادگی از جمله طلاق توافقی بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین رحیمی زاده، صبح دوشنبه در نشست خبری آنلاین در قالب چهارمین نشست از سلسله نشست های خبری جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد اظهار داشت: تلاش دستگاه قضایی، استفاده از ظرفیت های مردمی در زمینه های مختلف پیشگیری، حقوقی و قضایی است.

معاون اجتماعی و ییشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد با اشاره به مشارکت سازمان های مردم نهاد در استفاده از ظرفیت های مردمی افزود: این سازمان ها در باز اجتماعی شدن محکومان، مقوله سازش و میانجی گری، روند رسیدگی به پرونده ها و … می توانند مشارکت داشته باشند.

وی، یکی دیگر از این حوزه ها را نظارت بر اجرای قوانین اعلام کرد و گفت: اگر قانونگذار تکلیفی را برای نهادها و اشخاص در نظر گرفته، سازمان های مردم نهاد می توانند روند و نحوه اجرای این قوانین را رصد کنند.

رحیمی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش برای تدوین سند پیشگیری از بزه دیدگی زنان و کودکان در فضای مجازی عنوان کرد: باید دستورالعمل چگونگی استفاده از مشارکت سازمان های مردم نهاد در راستای اجرای این سند در مجامع علمی و دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 درصدی 11 مورد از دعاوی خانوادگی در یزد

کاهش 5 درصدی 11 مورد از دعاوی خانوادگی در یزد