مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-07دانش

جزییاتی درباره برنامه های پژوهشی میراث


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از برگزاری نشست های مجازی ای با موضوع شهرسازی، مرمت، تاریخ، جغرافیا و باستان شناسی، - ایسنا/اصفهان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از برگزاری نشست های مجازی ای با موضوع شهرسازی، مرمت، تاریخ، جغرافیا و باستان شناسی، به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش خبر داد.

فریدون اللهیاری به ایسنا گفت: اداره کل میراث فرهنگی مانند سال های گذشته کوشیده است که برنامه هایی را به مناسبت گرامیداشت روز و هفته پژوهش برگزار کند؛ با این تفاوت که تمام برنامه های امسال مجازی است.

وی با بیان اینکه دانشگاه هنر اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان، برای برگزاری این نشست ها با اداره کل میراث فرهنگی اصفهان همکاری کرده اند، یادآور شد: این برنامه ها از 13 آذرماه آغازشده و تا 26 آذر نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، جزییات برنامه های پژوهشی میراث را در بدین شرح اعلام کرد: امروز رأس ساعت 17:30 گروه باستان سنجی و فعالیت های انجمن علمی باستان شناسی معرفی می شوند ضمن اینکه معارفه انجمن جدید را نیز خواهیم داشت.

اللهیاری ادامه داد: 18 آذرماه رأس ساعت 17:30 گزارش فرصت مطالعاتی در دانشگاه بوردو فرانسه توسط محمدامین امامی ارائه می شود و موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی درباره برنامه های پژوهشی میراث

جزییاتی درباره برنامه های پژوهشی میراث