مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-07ورزشي

کرونا ترس زیادی در وجودم ریخت


بازیکن کرمانشاهی تیم ملی کبدی ساحلی ایران گفت: چندی پیش به بیماری کرونا مبتلا شدم و بزرگترین دغدغه و ترسم در آن روزها این بود که شاید دیگر هیچگاه نتوانم کبدی کار کنم.

- ایسنا/کرمانشاه بازیکن کرمانشاهی تیم ملی کبدی ساحلی ایران گفت: چندی پیش به بیماری کرونا مبتلا شدم و بزرگترین دغدغه و ترسم در آن روزها این بود که شاید دیگر هیچگاه نتوانم کبدی کار کنم.

یاسر مرادی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به ابتلایش به بیماری کرونا، اظهارکرد: هرچند از زمستان سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا هیچ اردویی نداشتیم، اما تمریناتم را به منظور حفظ سطح آمادگی جسمانی به صورت منظم در پارک شرقی کرمانشاه انجام می دادم تا اینکه حدود یکی دو ماه پیش به بیماری کرونا مبتلا شدم.

وی افزود: ابتلایم به این بیماری باعث شده بود تا حدود 30 درصد از ریه هایم درگیر شود، برای همین ترس اینکه عوارض ناشی از کرونا اجازه ندهد دوباره کبدی بازی کنم، استرس زیادی به من متحمل کرد.

این ملی پوش کبدی اضافه کرد: کبدی رشته ای است که بازیکنان باید ریه های بسیار قوی داشته باشند و عوارض کرونا می توانست به ریه هایم آسیب بزند و این مسئله نگرانی شدیدی را برایم بوجود آورده بود.

وی ادامه داد: باوجود اینکه پزشکم تشخیص داده بود تا حداقل یک ماه حق انجام فعالیت های سنگین ورزشی را ندارم، اما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ترس زیادی در وجودم ریخت

کرونا ترس زیادی در وجودم ریخت