مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-07پزشكي

افتتاح 3 پروژه بهداشتی درمانی در اسدآباد/ افتتاح قرارگاه کنترل کرونا


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از افتتاح اورژانس تنفسی بیماران کرونایی بیمارستان قائم(عج) شهرستان اسدآباد، قرارگاه مرکزی کنترل کرونا و مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در اسدآباد خبر داد.

- ایرج صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به افتتاح اورژانس تنفسی بیماران کرونایی بیمارستان قائم(عج) شهرستان اسدآباد اظهار کرد: کرونا به یک سالگی خود نزدیک می شود و در این بین یکی از نگرانی هایی که جامعه را تهدید می کند افزایش مراجعه بیماران تنفسی است.

وی خاطرنشان کرد: این امر موجب هراس عموم و مردم عادی و بیماران مزمن می شود و در نتیجه مراجعه دیر هنگام بیماران به بیمارستان را دارد.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های وزارت بهداشت و دانشکده علوم پزشکی حمایت درمانی بیماران است که در این راستا نسبت به ایجاد یک حاشیه امن خاکستری در بیمارستان ها اقدام شد تا بیمارانی که علائم غیرتنفسی دارند بتوانند از خدمات درمانی بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه در پاییز  امسال این امکان در بیمارستان حضرت قائم(عج) اسدآباد محقق شد تصریح کرد: اورژانس تنفسی بیمارستان شهرستان به صورت کامل از اورژانس غیرتنفسی جدا شده و در این اورژانس امکانات کلینیک تنفسی، فیزیوتراپی تنفسی، بهره مندی از طب سنتی و ایرانی اسلامی، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 پروژه بهداشتی درمانی در اسدآباد/ افتتاح قرارگاه کنترل کرونا

افتتاح 3 پروژه بهداشتی درمانی در اسدآباد/ افتتاح قرارگاه کنترل کرونا