مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-07سياسي

از ترس مردم از مرگ بدلیل کرونا تا توسل جستن آنها به معصومین


رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات مطرح کرد: مطابق با نظرسنجی انجام شده در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، مردم هنگام پاندمی کووید19 با وجود اینکه میلی به رعایت پروتکل های بهداشتی نداشتند اما تمامی آن ها را پذیرفتند و ماسک زدن را به عنوان سخت ترین اقدام احتیاطی ذکر کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سلگی در نشست مجازی کرونا و وضعیت روانی ـ اجتماعی ایرانیان، با توجه به یافته های سومین نظرسنجی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در خصوص کرونا در مهر ماه 99، اظهار کرد: در بین برخی مردم باوری وجود دارد که دولت در تلاش بوده است تا از پیچیدگی ویروس کرونا بکاهد و سیستم اطلاع رسانی به ویژه در ماه های اول شیوع کرونا در کشور سعی در بی اهمیت نشان دادن این ویروس داشته است.

وی با اشاره به برخی رفتارهای نامتعارف در ابتدای شیوع پاندمی کووید 19 نظیر لیسیدن ضریح و قبای متبرک، گفت: با گذشت زمان مردم علاوه بر نهی چنین رفتارهایی، به توسل جویی معصومین و دعا و نیایش پناه بردند.

به طوری که رفتار پناه بردن به معصومین و دعا و نیایش دو برابر بیشتر از گوش دادن موسیقی و کتاب خواندن بوده است که معرف سبک زندگی ایرانیان در پناه بردن به معصومین هنگام سختی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ترس مردم از مرگ بدلیل کرونا تا توسل جستن آنها به معصومین

از ترس مردم از مرگ بدلیل کرونا تا توسل جستن آنها به معصومین