مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-07سياسي

قوه قضاییه با مسببان مشکلات فاضلاب شهر های بندر امام(ره) و چمران برخورد قاطع کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان بندرماهشهر در نامه ای خطاب به آیت الله سیدابراهیم رییسی، - قوه قضاییه با مسببان مشکلات فاضلاب شهر های بندر امام(ره) و چمران برخورد قاطع کند شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان بندرماهشهر در نامه ای خطاب به رییس قوه قضاییه نوشت: روان شدن فاضلاب در سطح شهر های بندر امام(ره) و چمران بعد از هر بارندگی تبدیل به یک بحران بهداشتی برای مردم شده و خواستار برخورد با مسببان آن هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان بندرماهشهر در نامه ای خطاب به آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه نوشت: روان شدن فاضلاب در سطح شهر های بندر امام خمینی (ره) و چمران بعد از هر بارندگی تبدیل به یک بحران بهداشتی برای مردم شده و خواستار برخورد با مسببان این امر هستیم.

در این نامه آمده است:متاسفانه مدت هاست که مردم مظلوم خوزستان به خصوص مردم ولایت مدار و پرتلاش شهرستان بندرماهشهر (شهر بندر امام خمینی و شهر چمران) با مشکل آب آشامیدنی و فاضلاب دست و پنجه نرم می کنند.

با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و دلسوزی های ایشان و در نظرگرفتن بودجه از صندوق توسعه ملی برای حل مشکلات آب و فاضلاب خوزستان، اما امروز شاهد آنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه با مسببان مشکلات فاضلاب شهر های بندر امام(ره) و چمران برخورد قاطع کند

قوه قضاییه با مسببان مشکلات فاضلاب شهر های بندر امام(ره) و چمران برخورد قاطع کند