مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 05:052020-12-07اجتماعي

روایت 10 مدرسه متفاوتی که از راه دور آموزش می دهند


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: افراد دارای شرایط خاص نظیر داشتن معلولیت، تأهل، بیماری های خاص و دانش آموزانی که به هر دلیلی نتوانند در سایر مدارس ادامه تحصیل دهند، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: افراد دارای شرایط خاص نظیر داشتن معلولیت، تأهل، بیماری های خاص و دانش آموزانی که به هر دلیلی نتوانند در سایر مدارس ادامه تحصیل دهند، جذب مدارس آموزش از راه دور می شوند.

محمدعلی واقعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تأسیس و توسعه مدارس آموزش از راه دور گامی موثر در راستای انسداد مبادی بی سوادی، شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل و تلاشی مثمر ثمر در تحقق عدالت آموزشی است.

وی با بیان اینکه مدارس آموزش از راه دور، به سه حوزه آموزش های حضوری، نمیه حضوری و غیرحضوری تقسیم بندی می شوند، افزود: می توان از ظرفیت مدارس آموزش از راه دور برای پوشش دانش آموزان در مناطق روستایی و مناطق کم برخوردار استفاده کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت 10 مدرسه آموزش از راه دور با بیش از 230 دانش آموز دختر و پسر استان در شهرستان های بیرجند، بشرویه، زیرکوه و نهبندان، تصریح کرد: مدارس آموزش از راه دور این امکان را فراهم می آورند تا با استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود بتوان بسیاری از مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت 10 مدرسه متفاوتی که از راه دور آموزش می دهند

روایت 10 مدرسه متفاوتی که از راه دور آموزش می دهند